Ekonomi

Simon Kucher, 2023 için yeni marka kimliğini duyururken gelirini yüzde 21 artırdı

Otuz yılı aşkın bir büyümenin ardından Simon-Kucher, küresel danışmanlık uzmanlığını, mevcut pazar konumunu ve tekliflerini daha güçlü bir şekilde yansıtmak için marka kimliğini yeniledi.

Simon-Kucher’in cirosu 2022’de yüzde 21’lik bir büyümeyle 563,2 milyon dolara ulaştı. Özellikle teknoloji, medya ve telekomünikasyon, endüstri ve finansal hizmetler segmentlerindeki yüksek büyüme şirkete bu etkileyici büyümeyi getirdi. Toplam 30 ülkede faaliyet gösteren küresel danışmanlık şirketi için Asya ve Kuzey Amerika en hızlı büyüyen pazarlar olmaya devam etti.

Simon-Kucher de yeni yılda marka kimliğini yeniledi. “Daha iyi büyümeyi sağlamak” sloganıyla anılan yeni marka kimliği, müşterileri için daha yeterli ve kaliteli büyümeyi, artan satışları ve uzun vadeli sürdürülebilir karlılığı temsil etmektedir.

Simon-Kucher’in Eş CEO’su Mark Billige, “Hikayemizin bir sonraki bölümü, yaptığımız her şeyin özünde yer alan ve dünya çapında her şirkete meydan okuyan bir şeye ilişkin çok net bir içgörüye dayanıyor: Büyüme,” dedi. Dünyanın önde gelen büyüme uzmanı olarak tanınmak.”

Fiyatlandırmada dünya liderliğini ilerletmek

Yıllara dayanan fiyatlandırma uzmanlığıyla prestij sahibi olan Simon-Kucher, müşterilerine iş stratejilerinin her kolunu nasıl optimize edecekleri konusunda tavsiyelerde bulunmak için tekliflerini genişletiyor: ürün, yenilik, pazarlama, satış ve fiyatlandırma. Bu teklifler, müşterilerin ne istediklerine ve değer verdiklerine ilişkin derin içgörülerine dayalıdır. Yeni markalaşma; Başkanın küresel bir danışmanlık firması olması ve rekabetçi bir marka yapısı ile şirketin kırk yılı aşkın süredir istikrarlı büyümesini yansıtıyor.

“Otuz yılı aşkın bir süredir istikrarlı bir şekilde büyüdük. Bu, hizmetlerimize yönelik müşteri talebinin yönlendirdiği şaşırtıcı bir başarı,” dedi Billige. Ancak müşterilerimiz birkaç yıldır daha bütünsel bir yaklaşım arıyor. Büyümeyi desteklemek ve uzun vadeli satışlarını, değerlerini ve karlarını artırmak için iş stratejilerinin her adımını optimize etmelerini giderek daha fazla tavsiye ediyoruz.”

Daha iyi büyüme Simon-Kucher ile başlar

Simon-Kucher Eş CEO’su Andreas Von der Gathen, “Müşterilerimizin daha iyi büyüme elde etmelerine yardımcı olma hedefiyle ilerlerken, sözlerimizi yerine getirmemiz çok önemlidir.” . 1985’ten beri her yıl yaptığımız gibi, geçen yılı da en iyi yeteneklere yatırım yaparak, dünya genelindeki önemli pazarlardaki varlığımızı genişleterek ve dinamik ve erişilebilir bir liderlik ekibi oluşturarak geçirdik. Tekliflerimizi birinci sınıf dijital danışmanlık, işlem hizmetleri ve yazılım ekiplerini içerecek şekilde genişlettik.”

Simon-Kucher 2022 yılında 16 ülkede 35 yeni ortak ile dünya çapında toplam 190 ortağa ulaştı. Son 5 yılda yüzde 90 artan şirketin çalışan sayısı bugün 2.000 civarında.

Simon-Kucher ayrıca üç yeni ülkede ofis açarak fiziksel varlığını genişletti ve dünya çapında 30 ülkedeki toplam ofis sayısını 45’e çıkardı. Şirketin en yeni ofisleri gelişmekte olan pazarlarda; Seul, Güney Kore ve Johannesburg, Güney Afrika’da açıldı. Simon-Kucher yakın gelecekte Hindistan’ın Mumbai kentinde bir ofis açmaya hazırlanıyor.

Simon-Kucher CMO’su Mark Cullen, “Artık markamız, müşterilerimize ve çalışanlarımıza yüksek kaliteli hizmetler, ilişkiler ve deneyimler sunarak kim olduğumuzu, ne yaptığımızı ve neyi temsil ettiğimizi gerçekten yansıtıyor” diyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

kirikhanhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu